6 mars 2011

Oh my god - The Moniker

Ofantligt förälskad man åberopar gud med fransk fras för att förklara kärlek till tjej.

Herregud! Daniel har mycket överraskande träffat en tjej som han inte kan få nog av. Han vill utforska hela världen med henne och hon är den enda anledningen till att han lever.

Varje dag tänker Daniel på tjejen och inga ord kan beskriva hans känslor. Tjejen är Daniels drottning och några specifika ord, medan Daniel är tjejens kung och favoritmelodi.

”Herregud och ooh-la-la”, ropar Daniel som verkligen vill att deras förhållande ska hålla.

Daniels intuition säger honom att de kommer vara tillsammans livet ut och till och med kommer att ligga med varandra som 62-åringar. När tjejen tittar på Daniel så känner han sig fri.

Herregud, oh-la-la.

>> Riktiga texten

4 kommentarer:

  1. Heej Daniel eller som du kallar dig The Moniker jag är värkligen ett stort fan och jag undrar om du kan komma och spela på min fest i juni runt den 8 för typ 100 kr??????????????:):):):):):):):):) tyverr har jag inte så mycket pengar och jag är lite halv fattig:(:(:( Heej då// Emma eller Emmizz som jag kallar mig!

    SvaraRadera
  2. Heej Emmizz! Jag är tyvärr inte Daniel och heller inte The Moniker. Dock tycker jag definitivt att Daniel bör spela på din fest, så testa istället att kontakta:

    Frida Skogh, Promotion Manager Press & TV
    frida.skogh@warnermusic.com
    08 752 26 05
    http://www.themoniker.net/

    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Så skön sida! Vad sägs om Veronica Maggions "jag kommer" som nästa inlägg - där har du något att bita i (kanske?) :p

    SvaraRadera
  4. Hej Anonym och tackar! Redaktionen vilar för tillfället men när vi kör igång igen så lovar jag som skriver detta att ge mig på Maggios låt!

    SvaraRadera